Lukion hyvinvointiretki Joensuuhun

Sulkavan lukiolaiset tekivät joulukuussa virkistäytymisretken Joensuuhun. Ohjelmassa oli lasersotapeliä Megazonessa. Megazonessa opiskelijat pelasivat neljänä kuuden hengen joukkueena. Pelaaminen oli ilmeisen hauskaa ja rankkaa puuhaa, koska ulos tuli iloisia ja hikisiä ihmisiä joista vain osa jaksoi pelata vielä kolmannen pelin.

Megazonen jälkeen syötiin lounas Itä-Suomen yliopiston opiskelijaravintola Careliassa, jonka jälkeen puolet porukasta jäi tutustumaan yliopiston koulutuksiin ja tiloihin.

Toinen puoli porukasta lähti lounaan jälkeen bussikyydillä tutustumaan Karelia AMK:n. Lopuksi oli vapaata aikaa kaupungilla, ja illalla bussi toi meidät takaisin koululle.

Hyväksymällä evästeiden käytön, varmistat parhaan mahdollisen käyttäjäkokemuksen.